Kallt ute, men brinnande inombords..

Idag får det bli ett kort inlägg, jag vill bara önska er en skön helg och fina stunder med de ni älskar <3 
Ta hand nu om er när kylan slår till allt och ha ett varmt omtanke för era nära och kära, det är inte alltid man kan tala om för er hur dåligt man mår, ibland vill man själv bli tänkt på utan att man alltid behöver hojta till, eftersom en fråga som kommer efter en förebrå är bara artighet och ingen omtanke. Bara för att en person inte kan säga till dig att det du gör sårar mig och gör att jag mår dåligt har du inte rätt att göra det du vill. Det behöver inte vara av kärleksfaktor utan bara mänsklig empati. Känn andras smärta så du också får någon gång i ditt liv någon som inte sårar dig och kan känna din smärta. Givetvis bör man också vara sträng på sig själv, man ska kunna lämna allt och släppa taget när man ser att en person man älskar gör exakt ALLT för att säga till en; lämna mig, jag kommer aldrig att förändras!! Man är bara dum om man tror att någon annan kommer att ändra sig själv för en annan, detta sker bara under äkta kärlek, men om det inte ens finns falsk kärlek i sammanhanget är det bästa man kan göra för att inte nedvärdera sig själv längre är att lämna allt... 
 
 
Bästa hälsningar 
 
Hoda Salemi <3 
 

 
 
 
Allmänt, citat, dagliga liv, känslor, kärlek, socialt, språk, thoughts | 2018, Mars, hemma, kärlek, livet, malmö, mysigt, skåne, sorg, sverige, tacksam, vinter, värme, vår | |
Upp