"Autumn is a second spring when every leaf is a flower"

Hösten, nu är den här, och nu ska man njuta av dessa mysiga dagar, med fluffiga vantar och vackra ljus, i den omgivningen vi trivs mest i. Jag är glad över många saker i mitt liv, men en av de allra vackraste sakerna som har hänt mig är att jag kan vara en förebild för andra människor. Jag är glad över att mina ord är uppskattade, och att det finns folk som verkligen efter att de har läst vad jag har skrivit här kommer till mig för att berätta om hur mycket de har älskar det jag har skrivit och hur många gånger de ser mig som en förebild för dem. Men jag vill också säga att mina ord är inte värda någonting om de inte blir lästa och uppskattade av ER. Det är ni som ger livet till mina ord och jag skriver för er inte enbart för att jag älskar att skriva. 
 
Idag var det en tröttsam dag för mig, min migrän ville inte släppa och jag kunde inte göra så mycket åt, men jag gav inte upp, jag är hemma istället för att göra massa viktiga och roliga saker. Man måste uppskatta även svagheterna som är i ens liv, och att man har svagheter betyder det inte att man inte klarar av att vara en vanlig människa. Vem vet, kanske dessa svagheter kan göra så att du upptäcker mer om dig själv som du annars inte skulle kunna göra!? Därför bör man vara glad och stolt över sig själv, och mest stolt övet sin kropp, eftersom den tål så mycket mer än vad vi tror!! 
 
Njut av er dag mina vänner .. 
 
Bästa hälsningar 
Hoda Salemi 
 
 
 
Allmänt, citat, dagliga liv, english, hälsa och kost, känslor, socialt, språk, thoughts | fall, glad, hemma, höst, kallt, kärlek, love, lycklig, mysigt, tacksam, varmt | |
#1 - - K:

Så fint, både text och bilder!

Svar: Tack så mycket, snällt av dig! :)
Hoda Salemi

Upp