Home, sweet home :)

 
Med tanke på att jag sitter nu hemma och har en kopp kaffe bredvid mig och söndagsmyser av regnutsikten i vardagsrummet tänkte jag skriva om familjens kärlek. Som är i sig en välsignelse från himmlen. 
Det är så viktig att man anar värdet av sin familj, utan de skulle hemmet vara en kall hus utan värme och kärlek! 
Ibland kan det bli missförstånd mellan familjemedlemmarna men det betyder inte att man inte gillar sin egen familj som man tillhör till. 
Det är himla skönt att tala för de hur mycket man älskar de och hur mycket man uppskattar all deras stöd och förälskelse <3 
Ingen familj är perfekt och övenrsfull inom sig men en riktig familj anar värdet av alla sina medlemmar oavsett succe´ och framgång, för att det riktiga succe´t i livet är när man skapar en riktig familj, av kärlek och vänlighet! 
Njut av det sista från helgen och vi får hoppas på en super vecka och månad full av chanser och leenden. 
 
Bästa hälsningar 
Hoda Salemi <3 
Allmänt, citat, dagliga liv, english, känslor, kärlek, socialt, språk, thoughts | #amor, #beautiful, #familj, #känslor, #love, #styrka | |
#1 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Ja precis, det har du rätt i! :)

Svar: Jag blir så glad när jag läser dina kommentarer. Visst är det sant!
<3 Kramisar @Mathilda
Hoda Salemi

Upp