A hard life

Vintern är snart slut. . Ny hopp.. nya dagar! 
Det har inte alls varit lätt den sista sistone men allt kommer att lösa sig.. Glädjens strålar lyser våra dagar.. kanske inte alla dagar men strålarna finns ändå men det är vår sorg som hindrar oss från att se och känna det! 
Ibland frågar mig personer om varför jag skriver så mycket om hopp och kärlek och fred, som om livet var perfekt och utan problem men jag svarar på de med en leende och förklarar att om jag har ett problem och så är jag ledsen hela dagen, kommer den att lösa sig!? Nej.. istället förvandlar jag mitt liv till helvete utan medvetande. Så därför ska man vara glad och hoppfull inför morgondagens sol och nya chanser, det tar tid från vårt liv att lösa problemen,  man kanske tillochmed missar en hel del av livet men så länge så man anar sina rättigheter och skyldigheter i samhället då går man aldrig vilse! 
Ha en bra dag och helg alla kära läsare och ursäkta mig för att jag inte har bloggat i nästan en månad men jag var utomlands för att söka vård! 
Trevlig helg! 
Hoda ♥ 

Allmänt, känslor, socialt, thoughts | #beautiful, #känslor, #sorg | |
#1 - - Oslofru:

Så underbart att det går mot ljusare tider <3 kram på dig

Svar: Visst är det! Det är verkligen skönare att släppa taget och lämna det tuffa lite.. :-)
Hoda Salemi

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fin bild!

Svar: Tack! Du är fin ;) Kram på dig
Hoda Salemi

Upp